علی هنرور؛ تهیه‌کننده و کارگردان برنامه‌های تلویزیون با اشاره به جدیدترین کار خود به «صبا» خبر داد: در حال حاضر مشغول تولید مسابقه‌ای بزرگ به نام «همسران» هستم که برای گروه اجتماعی شبکه سه سیما در نظر گرفته شده و به‌زودی از این شبکه پخش خواهد شد.


پخش مسابقه «همسران» به‌زودی از شبکه سه سیما


تهیه کننده تاجمعه با بیان ویژگی‌های این برنامه ادامه داد: داشتن فضایی شاد و مفرح اولین شاخصه این پروژه است و از جذابیت‌های این مسابقه می‌توان به مشارک زوج‌ها برای پیروزی در رقابتی شیرین و جذاب نسبت به دیگر گروه‌های شرکت‌کننده اشاره کرد. شیوه مسابقه به این صورت است که شرکت‌کنندگان یک مبلغ را همان ابتدا دارند و بعد از شروع مسابقه و به میزان مراحلی که می‌گذرانند می‌توانند از آن پول برداشت کنند.

علی هنرور

این تهیه‌کننده و کارگردان درباره زمان شروع ضبط مسابقه «همسران» گفت:‌ ضبط این مسابقه در ۱۵قسمت و در ۱۵اسفندماه با اجرای حمیدرضا پارسا آغاز خواهد شد که در ایام نوروز۹۶ پخش می‌شود.
علی هنرور در پایان اظهار داشت: زوج‌های علاقه‌مند برای حضور و شرکت در این مسابقه جهت ثبت‌نام می‌توانند به وب‌سایت شبکه سه مراجعه کنند.

هنرور درخصوص برنامه دیگرش که برای شبکه یک تولید خواهد شد توضیح داد: علاوه بر این یک برنامه دیگر به نام «سیمای شبانه» خواهم داشت که در اوایل یا اواسط فروردین‌ماه شروع خواهد شد. این برنامه درواقع برای مخاطبانی است که شب‌ها بیدار هستند مثل کسانی که شب‌کارند و برنامه‌های روز را از دست می‌دهند. به این صورت که گلچینی از برنامه‌های روزانه به‌علاوه یک‌سری آیتم‌هایی که مختص مخاطبان شب است، پخش خواهد شد.